Laatste weekje in Vicenza - Reisverslag uit Vicenza, Italië van Doris Lange - WaarBenJij.nu Laatste weekje in Vicenza - Reisverslag uit Vicenza, Italië van Doris Lange - WaarBenJij.nu

Laatste weekje in Vicenza

Blijf op de hoogte en volg Doris

26 Oktober 2015 | Italië, Vicenza

Ik heb het van de week niet zo heel erg druk gehad op mijn stage. Vorige week heb ik allemaal foto’s gemaakt van alle maquettes die ze hebben en daarbij de maten opgenomen. Deze heb ik dinsdag allemaal in een bestand gezet. Zo kunnen ze dit bestand erbij pakken als ze de verpakkingen hiervoor willen (laten) maken, op maat. Woensdag had ik weer maar een halve dag stage, omdat ik dan s’middags mijn taalcursus heb. In die paar uurtjes heb ik mijn stageverslagen afgemaakt. Dit kan ik nu ook van mijn lijstje afstrepen! Omdat het einde van mijn stageperiode nadert, heb ik ook donderdag vrije tijd gekregen. Ik heb alle verslagen af kunnen maken, al m’n stage opdrachten en alle andere regel dingen. Nu hoef ik gelukkig ook niet zo veel meer te doen als ik weer terug ben in Nederland! Vrijdag heb ik nog wat laatste dingetjes in orde gemaakt voor de expositie. Dit weekend gaan ze alle spulletjes naar Rome brengen.

We hebben ook weer een super leuk weekend gehad! Wij zouden eigenlijk zaterdag gaan raften, maar omdat Ashley en ik nog maar met z’n 2en over zijn kon dit niet op deze dag. We hebben dus lekker uitgeslapen en zijn s’middags even de stad in geweest. s’Avonds zijn we weer weesten stappen. Eerst hebben we wat drankjes gedaan bij de Bleubar en daarna zijn Ashley, Levi en ik zijn naar Loft geweest. Het was echt super gezellig en ook een mooie afsluiter voor Levi -die net als Anne en Eline- vrijdag al vertrekt, waardoor dit het laatste stapavondje was.

Op naar het laatste weekje! Dinsdag mag ik gaan kijken bij de 'the School of Architecture of the University of Florida' in het centrum van Vicenza. Dat vind ik wel spannend, want ik heb namelijk geen idee wat ik moet verwachten. Wel is het heel erg leuk omdat ze een soort van zelfde opleiding doen als ik. Volgend weekend sluiten Ashley en ik het nog samen af in Vicenza en gaan we dus raften en maandag vertrekken we nog voor 2 daagjes naar Venetie. Waar het allemaal begon en dus ook waar het eindigt. Want volgende week woensdag vliegen wij alweer terug naar het koude Nederland. Wat zal ik het missen!

  • 26 Oktober 2015 - 14:07

    Evelien:

    Weer een leuk verslagje Door! Ik ben wel een beetje blij dat je volgende week terugkomt, heb je wel enorm gemist!
    Geniet nog van de laatste week, heel veel plezier nog en we appen!

    Ciao bella! Xxx

  • 26 Oktober 2015 - 18:54

    Saskia:

    Hey Doris.....tja wat gaat de tijd snel hé....zeker omdat je het erg naar je zin hebt gehad :-) Hier zijn er veel mensen die je ook gemist hebben.... dus niet helemaal terug naar "koude"kikkerland !
    Ben zo nieuwsgierig naar al je ervaringen én je Italiaans :-)
    Wat knap dat je al je verslagen al af hebt, dat gaat zeker rust geven als je terug komt!
    Nog een paar maandjes en dan alweer eindexamen... en wie weet wat je dan gaat ondernemen en allemaal nog in je mars hebt!
    Geniet van je laatste weekje stage en van je eindbestemming: "jullie"stad Venetië :-D
    Hoop je snel te zien, dikke x

  • 29 Oktober 2015 - 12:10

    :

    Ahhh ik heb jou ook heel erg gemist Eefje!! Komt helemaal goed en ik hou je op de hoogte! :)

    Jaa, de tijd gaat zeker snel Sas.. Ik ben ook wel heel erg blij om iedereen weer te zien hoor! Ik vertel je alles als ik weer terug ben! Enne.. Ik heb genoeg plannen! Dus ook dat komt allemaal wel goed! Dankjewel, ik ga er zeker weer van genieten!

    Dikke kussen voor jullie! En tot heeeel snel! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Vicenza

Doris

Actief sinds 14 Aug. 2015
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 9287

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 04 November 2015

Buitenlandstage

04 Augustus 2017 - 30 November -0001

Wonen en Werken op Malta

Landen bezocht: